Семінар для вихователів «Економічна освіта в інтегрованому навчанні дошкільників» пройшов у комунальному закладі «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №4 «Водограй» (зав.Рибалка Г.П.). ... Читати далі » |
За ініціативою департаменту з гуманітарних питань Кам’янської міської ради (директор Онищенко Т.Я.) 22 лютого 2017 року на базі середньої загальноосвітньої школи № 12 відбувся семінар-практикум «Методологічні засади процесу пізнавальної діяльності на уроках обслуговуючої праці крізь призму технології середовищного навчання». Серед гостей семінару були начальник відділу освіти міської ради Живаго О.А., спеціальний кореспондент Дніпропетровського обласного радіо Бройтман Л.Г. та майстри виробничого навчання ДЦППРК. Науковий супровід семінару забезпечувався методистом методичного кабінету департаменту з гуманітарних питань Заікою Н.І. ... Читати далі » |
Напередодні Всесвітнього дня екскурсовода, яке відзначається щорічно 21 лютого в Дніпропетровському дитячо-юнацькому центрі міжнародного співробітництва підведені підсумки обласного туру Всеукраїнського конкурсу екскурсоводів музеїв навчальних закладів «Край, в якому я живу». Серед 10 конкурсних робіт, представлених екскурсоводами музеїв навчальних закладів м. Кам’янського, три стали переможцями.
... Читати далі » |
24 лютого 2017 року відповідно до річного плану роботи департаменту з гуманітарних питань міської ради (директор Онищенко Т.Я.) на базі СЗШ №27 (директор Маслєніков Р.В.) відбувся семінар-практикум для бібліотекарів загальноосвітніх навчальних закладів міста за темою: «Співпраця шкільного бібліотекаря та вчителя щодо розвитку творчих здібностей та уподобань учнів». У заході взяли участь головні спеціалісти відділу освіти ДзГП Соломашенко Л.М. та Саламацька О.Ю. ... Читати далі » |
22.02.2017 року координаторів експериментальних навчальних закладів гостинно вітала середня загальноосвітня школа №30 (директор Кардашова І.В.) на обласному семінарі-практикумі «Експериментальна апробація системи розвитку аксіосфери особистості на засадах традиційних духовних цінностей». ... Читати далі » |
|
Заключний ІІ етап ІІ туру конкурсу «Учитель року – 2017» у номінації «Інформатика» за участю кращих вчителів відбувся 14 та 15 лютого 2017 року на базі комунального закладу освіти “Навчально-виховний комплекс № 100 “Загальноосвітній навчальний заклад I–II ступенів – ліцей” Дніпропетровської міської ради та комунального вищого навчального закладу “Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти”. У заключному етапі конкурсу взяли участь:
...
Читати далі »
|
15 лютого 2017 року на базі КЗ «ЗНЗ І ступеня – гімназія №39» Кам’янської міської ради відбулося засідання керівників методичного об’єднання вчителів початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів міста за темою «Впровадження медіаосвіти в Україні – важлива складова модернізації освіти». Теоретичний блок засідання започаткувала методист методичного кабінету при департаменті з гуманітарних питань Коваленко Т.О. Вона розкрила суть Концепції медіаосвіти, яка розглядає медіаосвіту як важливий складник модернізації національної освіти, а також грунтується на вивченні медіакультури населення України та міжнародному досвіді організації медіаосвіти. Продовженням цього блоку був виступ заступника директора з методичної роботи гімназії №39 Гурської В.М., яка у своїй презентації розкрила такі поняття, як: «медіа», «мас-медіа», «мультимедіа», «медіакультура», «медіаграмотність», представила основні принципи та завдання впровадження медіаосвіти в закладі, її модель. ... Читати далі » |
13-15 лютого 2017 року на спортивній базі СЗШ №21, СЗШ №10, СЗШ №23 проведено міський етап змагань зі стрільби з пневматичної гвинтівки. ... Читати далі » |
Згідно з річним планом роботи методкабінету департаменту з гуманітарних питань міської ради на 2016-2017 навчальний рік на базі комунального закладу «Середня загальноосвітня школа №28» Кам'янської міської ради (директор Сафонова І.В.) відбулося засідання міського методичного об’єднання керівників шкільних музеїв за темою: «Роль шкільного музею в організації виховної діяльності навчальних закладів, використання можливостей Концепції національно-патріотичного виховання учнівської молоді». ... Читати далі » |